کابین دوش/ دور دوشی/کابین دوش شیشه ی

طراحی و اجرا انواع کابین های دوش idush.ir

کابین دوش/ دور دوشی/کابین دوش شیشه ی

طراحی و اجرا انواع کابین های دوش idush.ir

شرکت آی دوش در سال 1379 با هدف طراحی ، ساخت و عرضه کابین دوش آغاز به کار نمود. با بیش از 10 سال سابقه در طراحی حمام و سرویس های بهداشتی ما به درکی کامل از چگونگی طراحی یک حمام زیبا و مدرن و در عین حال راحت رسیده ایم و تمام تلاش خودمان را می کنیم تا با تولید انواع کابین و پارتیشن در اندازه، طرح ها و رنگ های متنوع حمامی مطابق با نیازهای مشتریان و همگام با کاربری های زندگی مدرن امروزی برای آن ها فراهم کنیم. تمامی محصولات آی دوش ساخته شده از قطعاتی با کیفیت بسیار بالا می باشند. کلیه پروفیل ها از جنس آلومینیوم بوده و دارای پوشش رنگ از نوع آنادایز ( آبکاری شده) و یا پودری (الکترواستاتیک) می باشند تا امکان هر گونه خوردگی و جداشدگی رنگ از سطح پروفیل از بین برود.

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طلاق توافقی تسوط "وکیل طلاق توافقی " حدود اختیارت وکیل در اینگونه طلاق ها چه مقدار است ؟ طلاق توافقی چیست ؟ وکیل در طلاق توافقی چه می کند

بر طبق ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی حق طلاق با زوج (مرد) است ولی زوج می تواند با مراجعه

موسسه حقوقی عادل یار - وکیل طلاق توافقی

بر طبق ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی حق طلاق با زوج (مرد) است ولی زوج می تواند با مراجعه به یکی از دفاتر اسناد رسمی به هر کسی که تمایل داشته باشد (از جمله زوجه) وکالت در طلاق دهد. به عنوان مثال و آنچه که زیاد دیده می شود زوج به زوجه وکالت رسمی در طلاق یا حق توکیل به غیر می دهد که او بتواند بدون حضور زوج به راحتی طلاق بگیرد. اما حدود اختیارات وکیل در وکالتنامه طلاق بسیار مهم است متاسفانه بعضی دفاتر اسناد رسمی از نمونه وکالت نامه های قدیمی یا ناقص استفاده می کنند و زوجه را به دردسر می اندازند. در همین سایت قسمت خانواده، طلاق توافقی از طریق وکالت در طلاق دو نمونه کامل از متن وکالت نامه در طلاق در اختیار گذاشته شده است که توصیه می شود از آن ها استفاده نمایید.

  • آرش مرادی