کابین دوش/ دور دوشی/کابین دوش شیشه ی

طراحی و اجرا انواع کابین های دوش idush.ir

کابین دوش/ دور دوشی/کابین دوش شیشه ی

طراحی و اجرا انواع کابین های دوش idush.ir

شرکت آی دوش در سال 1379 با هدف طراحی ، ساخت و عرضه کابین دوش آغاز به کار نمود. با بیش از 10 سال سابقه در طراحی حمام و سرویس های بهداشتی ما به درکی کامل از چگونگی طراحی یک حمام زیبا و مدرن و در عین حال راحت رسیده ایم و تمام تلاش خودمان را می کنیم تا با تولید انواع کابین و پارتیشن در اندازه، طرح ها و رنگ های متنوع حمامی مطابق با نیازهای مشتریان و همگام با کاربری های زندگی مدرن امروزی برای آن ها فراهم کنیم. تمامی محصولات آی دوش ساخته شده از قطعاتی با کیفیت بسیار بالا می باشند. کلیه پروفیل ها از جنس آلومینیوم بوده و دارای پوشش رنگ از نوع آنادایز ( آبکاری شده) و یا پودری (الکترواستاتیک) می باشند تا امکان هر گونه خوردگی و جداشدگی رنگ از سطح پروفیل از بین برود.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

هرچند دستمال توالت وسیله جذابی نیست اما ضروری بودن آن در هر سرویس بهداشتی غیر قابل انکار است بنابراین پنهان کردن آن کار درستی نیست. حداقل بخشی از محل نگهداری دستمال های توالت باید در دید و دسترس باشد تا در هنگام تمام شدن دستمال به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید. در این مطلب چند راه حل جالب و خلاقانه برای جای دادن دستمال توالت ها در سرویس های بهداشتی ارائه می شود.

«شلف» یا طبقه بندی

یکی از راهها، استفاده از طبقه بندی برای نگه داری رول های دستمال می باشد. مخصوصا وقتی که حمام یا سرویس بهداشتی کوچک باشد فضای کف را اشغال نمی کند.

 

طراحی و اجرا کابین های دوش دور دوشی – پارتیشن حمام – idush.ir

قفسه های دیواری

روشی ارزان و آسان و کم جا برای نگهداری وسایل شما در حمام و سرویس بهداشتی است. سعی کنید چنین تجهیزاتی را طوری انتخاب کنید که چندیدن کاربری به طور همزمان داشته باشند، مانند این نمونه که هم جا مجله ای و هم مکانی برای رول های دستمال است.

 


طراحی و اجرا کابین های دوش دور دوشی – پارتیشن حمام – idush.ir

کابینت یا کمد سرویس بهداشتی

تعبیه جایی برای رول ها در کمد یا کابینت سرویس های بهداشتی نیز، راه حل هوشمندانه ای است.

 

میله های نگه دارنده دستمال توالت

وسیله ای مانند آنچه در تصویر می بینید، هم رولی را که اکنون در حال استفاده از آن هستید نگه می دارد و هم محلی دارد برای نگهداری رول های دیگر.

 

سبد تزئینی کوچک

گاهی یک سبد کوچک بر روی تانک توالت فرنگی می تواند بهترین گزینه باشد. برای حفظ ظاهر فضا سعی کنید حتی چنین تجهیزات کوچک و ساده ای را هماهنگ با بقیه ی وسایل انتخاب کنید.

 

 طراحی و اجرا کابین های دوش دور دوشی – پارتیشن حمام – idush.ir

برچسب ها: پارتیشن حمامقیمت کابین دوش و بخارقیمت کابین دوش سادهسبد در حمامسرویس بهداشتیدستمال توالتدستمال توالت در سرویس های بهداشتیشلف طبقه بندیقفسه های دیواری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی