کابین دوش/ دور دوشی/کابین دوش شیشه ی

طراحی و اجرا انواع کابین های دوش idush.ir

کابین دوش/ دور دوشی/کابین دوش شیشه ی

طراحی و اجرا انواع کابین های دوش idush.ir

شرکت آی دوش در سال 1379 با هدف طراحی ، ساخت و عرضه کابین دوش آغاز به کار نمود. با بیش از 10 سال سابقه در طراحی حمام و سرویس های بهداشتی ما به درکی کامل از چگونگی طراحی یک حمام زیبا و مدرن و در عین حال راحت رسیده ایم و تمام تلاش خودمان را می کنیم تا با تولید انواع کابین و پارتیشن در اندازه، طرح ها و رنگ های متنوع حمامی مطابق با نیازهای مشتریان و همگام با کاربری های زندگی مدرن امروزی برای آن ها فراهم کنیم. تمامی محصولات آی دوش ساخته شده از قطعاتی با کیفیت بسیار بالا می باشند. کلیه پروفیل ها از جنس آلومینیوم بوده و دارای پوشش رنگ از نوع آنادایز ( آبکاری شده) و یا پودری (الکترواستاتیک) می باشند تا امکان هر گونه خوردگی و جداشدگی رنگ از سطح پروفیل از بین برود.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

در این مقاله می خواهیم در مورد تغییر طرح لبخند صحبت کنیم. معمولاً به درمان‌های زیبایی که لبخند شما را جذاب‌تر و زیباتر می‌کنند، اصلاح لبخند می‌گویند. در این روش، لثه های کج و ناهموار و همچنین سایر مشکلات دندانی اصلاح می شوند. علاوه بر این امکان تغییر شکل، طول، عرض و رنگ دندان در این فرآیند درمانی وجود دارد تا ظاهری مناسب و جذاب به شما بدهد. البته اصلاح طرح لبخند تنها با هدف زیباتر شدن لبخند انجام نمی شود، بلکه در طی مراحل اصلاح دندان ها نیز برای تشخیص مشکلات اضافی بررسی می شود.

در گذشته مردم فقط به منظور تسکین دندان درد به دندانپزشک مراجعه می کردند و به سراغ عمل های زیبایی نمی رفتند، در حالی که امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و روش های درمانی زیبایی به دنبال روش های مدرن و موثر هستند. اصلاح طرح لبخند یکی از روش های مراقبت از دندان است که نقش موثری در جذابیت و زیبایی لبخند دارد و باعث هماهنگی و هماهنگی بین فرم دندان ها و اجزای صورت می شود.

اصلاح طرح لبخند
تغییر طرح لبخند به چه معناست؟
کاندیدای مناسب برای برنامه لبخند چه کسانی هستند؟
تغییر طرح لبخند به چه معناست؟
طبق تحقیقات انجام شده دومین عامل زیبایی چهره بعد از چشم، لبخند جذاب و زیبا است. بنابراین نمی توان نقش موثر و عمیق لبخند مهربان را بر بیننده نادیده گرفت. همانطور که گفته شد لبخند زیبا به نوعی باعث ایجاد هماهنگی و تناسب بین دندان ها و اجزای صورت می شود. این اجزا عبارتند از: رنگ پوست صورت، طرح و شکل لثه ها، شکل گونه و لب ها و موقعیت و رنگ دندان ها. در واقع این مولفه ها در کنار هم منحنی به نام خط لبخند ایجاد می کنند و چهره ای شاد، جذاب و دلنشین را برای فرد ایجاد می کنند.

تشخیص صحیح و ارائه طرح درمانی مناسب مهمترین موضوع در بهبود طرح لبخند است. در واقع این پزشک یک متخصص زیبایی است که لبخند و ویژگی های صورت هر فرد را آنالیز می کند و با تعیین صحیح رابطه بین اجزای صورت می تواند بهترین طرح لبخند را ارائه دهد.

کاندیدای مناسب برای برنامه لبخند چه کسانی هستند؟
تشخیص اینکه آیا شما کاندیدای مناسبی برای درمان اصلاح طرح لبخند هستید یا خیر که در جلسه مشاوره در مورد آن صحبت خواهد شد، دندانپزشک مسئول است. دندانپزشک شما را برای اهداف شما معاینه می کند و از فناوری پیشرفته فک و دندان استفاده می کند. بیمار برای اصلاح طرح لبخند نیز باید از سلامت دهان و دندان خوبی برخوردار بوده و عاری از هرگونه بیماری لثه و پوسیدگی باشد. اگر دندان های شما از مشکلات زیر رنج می برند، باید قبل از اصلاح طرح لبخند برای درمان این بیماری ها به دندانپزشک مراجعه کنید. این بیماری ها عبارتند از: لبخند لثه ای، دندان های کج، از دست دادن دندان ها، پوسیدگی، دندان های کوتاه، فاصله بین دندان ها، تغییر رنگ دندان ها و لب های پر. کلینیک ارتودنسی فیبر در کدشت

  • ۰۱/۰۵/۱۸
  • آرش مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی